Als uw toestel nog in de fabrieksgarantie is dan moet u dit als een reparatie bij Mio aanmelden. Kijk daarvoor op de www.mio.com site.
Wij kunnen geen garantie gevallen afhandelen.
Wij kunnen de batterij vervangen in de Mio MiVue voor u.
Het vervangen vraagt de nodige voorzichtigheid en expertise in vergelijking met het vervangen van een batterij in een auto- of fietsnavigatie.
Een dode batterij is te herkennen aan bijvoorbeeld de tijd van de camera die telkens bij het aanzetten op “00:00” staat, of een datum in het verleden.
Ook zal een MiVue direct na het loskoppelen meteen uitvallen bij een slechte batterij.
Met de nieuwe batterij blijft de datum behouden en wordt na het aanzetten weer gesynchroniseerd met de GPS als uw MiVue GPS mogelijkheden heeft.
Ook kan de MiVue weer enkele minuten aanblijven nadat die losgekoppeld is van de stekker.
Wij hebben het niet op alle types van MiVue kunnen doen omdat die hier nog niet onder handen zijn geweest.
Mocht het ons niet lukken waar we niet van uitgaan (Mio heeft vele MiVue varianten namelijk) dan krijgt u de MiVue weer netjes terug zoals die hier aangekomen is en uw betaling krijgt u retour uiteraard.
Wij hebben uw MiVue hier nodig als u hiervoor kiest, a.u.b. met pakketpost verzenden, niet als brievenbus pakketje of in een envelop