Probleem Mio Cyclo synchronisatie met Komoot
Heeft u problemen met uw Mio Cyclo en het synchroniseren met Komoot of RouteYou dan is er momenteel geen oplossing voor vanuit Mio en/of Komoot/RouteYou
Volgens de Mio ondersteunings pagina:
Komoot, RouteYou:
The synchronization service is currently stopped support.
Onze info: het is niet duidelijk of dit (ooit) opgelost gaat worden.
Ons advies : meld het aan Mio uw probleem als die er is, of vraag na bij Komoot/RouteYou !
Let op: wij zijn van Mihaflex, niet van Mio en doen hier geen verdere uitspraak over.
Helaas lukt het mij sinds juli 2024 na een update ook niet meer om Komoot te synchroniseren met de Mio Cyclo Discovery Connect. Weet iemand een oplossing?
Hallo Astrid,
Ik heb hier geen antwoord voor helaas. Ik raad u toch aan om met Mio te mailen of te bellen. U kunt ze een nederlandse mail sturen. Via de telefoon is het Engels.
vr. groet, Hans