Probleem Mio Cyclo synchronisatie met Komoot

Heeft u problemen met uw Mio Cyclo en het synchroniseren met Komoot of RouteYou dan is er momenteel geen oplossing voor vanuit Mio en/of Komoot/RouteYou

Volgens de Mio ondersteunings pagina:
Komoot, RouteYou:
The synchronization service is currently stopped support.

Onze info: het is niet duidelijk of dit (ooit) opgelost gaat worden.
Ons advies : meld het aan Mio uw probleem als die er is, of vraag na bij Komoot/RouteYou !

Let op: wij zijn van Mihaflex, niet van Mio en doen hier geen verdere uitspraak over.

Komoot synchronisatie

2 reacties op “Mio Cyclo, Komoot en RouteYou

  1. Astrid Verkerk zegt:

    Helaas lukt het mij sinds juli 2024 na een update ook niet meer om Komoot te synchroniseren met de Mio Cyclo Discovery Connect. Weet iemand een oplossing?

    • admin zegt:

      Hallo Astrid,
      Ik heb hier geen antwoord voor helaas. Ik raad u toch aan om met Mio te mailen of te bellen. U kunt ze een nederlandse mail sturen. Via de telefoon is het Engels.
      vr. groet, Hans

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *